RSS

2010/02/18

Testimoni AVAIL

Angela Wong, Keningau, Sabah
Penyakit kuning & gatal-gatal waktu haid.
Saya mempunyai penyakit kuning dan gatal-gatal waktu haid. Masalah ini betul-betul membingungkan saya. Ketika bertemu dengan dokter, beliau memberitahu saya bahwa rahim saya telah terjangkit kuman.Saudara saya menjadi distributor Avail Beauty Sdn. Bhd. FC Bio Sanitary Pad. dan menyuruh saya untuk menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali! Sekarang, produk yang baik dan berkualitas ini sudah menjadi bagian dalam kehidupan keluarga saya. saya pun menganjurkan untuk menggunakannya.


Jainun @ Zainun Sedian, Kota Kinabalu, Sabah
Senggugut kronis, sakit perut & migrain.
Sejak remaja, saya telah mengalami masalah senggugut kronis yang mengakibatkan sakit perut dan migrain yang amat sangat, sehingga saya terpaksa mengambil cuti setiap kali datang haid. Alhamdulillah, setelah saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., masalah tersebut sudah sembuh. Sekarang, saya berasa tidak sakit walaupun datang haid. Waktu haid juga berkurang dari tujuh hari menjadi empat hari saja. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. kerana menjadikan kehidupan saya lebih segar


Norliah Mahmood, Taman Melawati, Kuala Lumpur
Stroke & sakit di seluruh badan.
Saya mengalami stroke pada Desember 2003 dan terasa sakit di seluruh badan saya. Pada Januari 2004, saya terkena stroke sekali lagi karena mengambil obat yang tidak sesuai. Setelah menempelkan FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) di semua bagian badan saya yang sakit untuk seminggu, saya seolah-olah terasa tidak sakit lagi. Terima kasih banyak kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.


Leny Minarty, ibu rumah tangga (Medan)
Saya seorang ibu rumah tangga, setiap kali menstruasi selalu merasa nyeri yang luar biasa selama 3 hari pertama, sehingga tidak dapat melakukan aktivitas saya sebagai Ibu Rumah Tangga.Terasa letih dan lelah. Kadang kala emosi tidak stabil. Setelah memakai Bio-Sanitary Pad “Avail” semua keluhan diatas hilang dan masa haid lebih singkat.

0 komentar:

Posting Komentar